Selecteer een pagina

Zes mogelijkheden om Facebook fans te bedanken

Social media marketing is helemaal hot. Bedrijven proberen zoveel mogelijk ‘likes’ te genereren. Facebook fans zijn veel waard en daarom verdienen ze af en toe eens een bedankje. Maar hoe pak je dit aan? Er zijn zes mogelijkheden. Lees het hele bericht op...

Hoe navigeert de bezoeker zich door de website?

Om zoveel mogelijk bezoekers te verleiden tot het daadwerkelijk doen van een aankoop is het belangrijk om te achterhalen hoe zij door jouw webshop bewegen. Welke routes leggen bezoekers af? Is dit ook de route die je voor ogen had? Lees het hele artikel op...

B2B-marketeers succesvol met social media

Social media worden vaak ingezet door marketeers die actief zijn in de business-to-consumer (B2C) sector. Maar ook voor business-to-business (B2B) organisaties geven deze toepassingen mogelijkheden. Lees het hele artikel op Frankwatching.  KnowHowww is gespecialiseerd...

‘E-mailmarketing in financiële sector kan beter’

Van de 115 organisaties in de financiële sector die een nieuwsbrief aanbieden, versturen er slechts 15 (13 procent) binnen twee weken een nieuwsbrief. 31 procent laat helemaal niets meer van zich horen. Deze cijfers zijn te lezen in het nieuwe benchmarkrapport...

Verdubbel de Facebook updates, verdubbel de fun!

Hoe vaak moet je als merk posten op Facebook om maximaal effectief te zijn? Typisch zo’n onderwerp waar de meningen sterk over verdeeld zijn. Om de dag zou volgens sommigen (2011) de meest optimale frequentie zijn. Fans worden immers moe van (te) veel content,...

De zeven hoofdzonden van SEO

De zeven hoofdzonden, zoals die worden benoemd door de katholieke kerk, liggen aan de basis van alle andere zonden. Hoogmoed, hebzucht, lust, afgunst, vraatzucht, woede en gemakzucht zijn de zeven grootste zonden die je maar beter niet kunt begaan. Ook op het gebied...

“Affiliate Marketing werkt niet voor ons.”

“Affiliate Marketing werkt niet voor ons.” Dit is een veel gehoorde kreet wanneer er voor het eerst met adverteerders wordt gepraat over affiliate marketing. Veelal heeft dit niet zoveel te maken met affiliate marketing an sich, maar meer met de...

Facebook lanceert gesegmenteerd posten

Het grote nadeel van communiceren met je achterban op Facebook was dat je niet kon segmenteren. De enige mogelijkheid om te segmenteren was op locatie en/of taal. Sinds eergisteren is het mogelijk om je berichten te targeten. Deze mogelijkheid wordt langzamerhand...

Betaalde search levert meer kliks

Gesponsorde resultaten nemen een steeds prominentere plek in op de resultatenpagina van Google. En dat werkt, zo blijkt uit onderzoek van Amerikaanse marketingblog WordStreams. Bij zoekopdrachten met een commerciële lading leveren betaalde zoekresultaten inmiddels...

De 7 grootste Facebook marketing fouten

Facebook is een uitstekende  manier om te communiceren met je (potentiële) klanten en de band met je fans te versterken. Dat doen bedrijven dan ook en masse. Facebookpagina’s schieten als paddenstoelen uit de grond en veel bedrijven beginnen enthousiast met het...