Strategische techniek of technische strategie?

Technologische ontwikkelingen volgen elkaar steeds sneller op. Bij het bepalen van de corporate doelstellingen en het uiteenzetten van de strategie spelen deze ontwikkelingen een belangrijke rol. Maar pas je de strategie ook altijd aan een nieuwe ontwikkeling aan? Wat is leidend: de technologische ontwikkelingen of de strategie? Dit is ook een punt van discussie bij het uitvoeren van de online marketing strategie. Bepaal je vooraf – aan de hand van de corporate doelstellingen – de kansen en beperkingen van online marketing voor jouw product of dienst of zijn de middelen en ontwikkelingen daarin leidend? Lees het hele artikel op Molblog.  Continue Reading..

Social media-strategie is niet moeilijk

35% van de Nederlandse bedrijven is nog niet actief op social media. Het merendeel van die organisaties is overtuigd dat het niet relevant voor hen is. De rest heeft capaciteitsvraagstukken (zowel expertise als mensen en middelen). Hoe kan het toch dat veel organisaties denken dat social of interactive niets voor hen is? Misschien hangt het antwoord samen met het tweede opvallende feit uit de onderzoeken: ‘old school’ communicatie.  Lees het hele artikel op Marketingfacts. Continue Reading..

Het einde van de bedrijfswebsite is nabij

Sociale netwerken als Facebook, Twitter en Pinterest zijn razend populair. Vaak zelfs populairder dan andere websites. Stephan Haines, Commercieel Directeur van Facebook in Engeland, verwacht dat bedrijfswebsites in de toekomst gaan verdwijnen en zullen verschuiven naar Facebook. Als voorbeeld hiervoor gebruikt hij Starbucks, die momenteel ruim 30 miljoen fans op Facebook heeft, terwijl de website slechts 1,8 miljoen unieke bezoekers per maand trekt. Er zijn zelfs bedrijfswebsites waarvan de homepagina tijdelijk wordt doorgestuurd naar een Facebookpagina, zoals bij pepsi.nl. Lees het hele artikel op MarketingMondayContinue Reading..

Meer merken online

Bekende, klassieke merken krijgen steeds grotere budgetten voor online marketing. Bovendien experimenteren ze meer en meer met direct-to-consumer (D2C), oftewel: directe verkoop. In de fashion industrie is dit fenomeen al langer gaande, bijna ieder kledingmerk heeft wel een online webshop. Inmiddels verkopen merken uit andere branches hun producten ook steeds vaker direct online via eigen kanalen. Zo startte Procter & Gamble afgelopen herfst in de Verenigde Staten PGEStore, een eigen webshop waar een groot deel van het assortiment online wordt verkocht. Inmiddels zijn ook grote merken als Boss, Levi Strauss, Adidas, Puma en Nike bezig met een grootschalige kanteling. Lees het hele artikel op Molblog Continue Reading..

Werven via Facebook

De aanhangers van je merk kan je tegenwoordig gemakkelijk informeren over de nieuwste ontwikkelingen rondom jouw bedrijf via Facebook. Daar komt nu bij dat Work4Labs een nieuwe Applicatie heeft gemaakt, waarmee gezocht kan worden naar vacatures bij bedrijven waar vrienden werken. Op deze manier wordt het nog gemakkelijker om op zoek te gaan naar interessante kansen van bedrijven waar vrienden werken. Voor bedrijven betekent dit dat zij hun vacatures nu ook target gericht op Facebook gebruikers kunnen richten. Met deze nieuwe applicatie zien we de scheidslijn tussen werk en prive steeds meer vervagen.Continue Reading..

Welkom

Welkom bij KnowHowww Internet. Wij zijn gespecialiseerd in het verbeteren van het rendement van websites en het vergroten van uw online marketing bereik. We realiseren ook campagnes, websites en webshops, veelal met behulp van open-source software.

Wilt u uw rendement verhogen? Dan praten graag persoonlijk met u verder.

 

Hoe om te gaan met de nieuwe consument?

Wij kwamen dit filmpje tegen op Youtube. Het is de kern waar Social Media omdraaid.
Maak het persoonlijk!Continue Reading..

Generatie Y consument

Wij kwamen dit filmpje tegen op Youtube. Het is de kern waar Social Media omdraait. Maak het persoonlijk! De nieuwe generatie is gewend om te krijgen waarnaar zij zoeken en waarom zouden zij met minder genoegen nemen. Wanneer een bedrijf het niet de aandacht biedt, zullen zij deze wel vinden bij bedrijven die dat wel doen. Luister dus naar uw klanten en zorg dat u binnen afzienbare tijd kunt reageren.Continue Reading..

Een mooi voorbeeld van creatieve inzet van social media

Een goed voorbeeld van online marketing op Facebook. Duur? Nee, nou ja wellicht het idee.Continue Reading..

Youp en T-mobile

Moeten we nog meer zeggen over de kracht van Social Media?Continue Reading..

Microsoft’s antwoord op Google Maps

Interessante presentatie op TED over hoe Microsoft tegen maps aankijkt.Continue Reading..

Sociale Media

Dat sociale media geen gebakken lucht is, weten we al langer. Toch een leuke video, omdat het zoveel recente cijfers en feiten laat zien.Continue Reading..

Hoe doet mijn Facebook pagina het beter?

Een bedrijf met eigen Facebook pagina is bijna niet meer weg te denken vandaag de dag. Veel bedrijven zien het belang van Facebook dus al in. Maar hoe krijgt u meer fans op zo’n Facebook pagina, zodat er uiteindelijk meer bezoekers naar uw website komen?Continue Reading..

Neem contact met ons op!
020 261 0 262

Yihay! Uw bericht is verzonden.

Oei! Er klopt iets niet.