Selecteer een pagina

3 soorten Facebook-content die likes opleveren

Waaraan moeten posts voldoen om wél likes te scoren? Wil je Facebook post aanslaan, dan moet het een sterke, positieve emotie oproepen. Het woord emotie komt van het Latijnse movere: bewegen. Op Facebook bewegen mensen door likes, shares en comments. Je fans komen...

10 jaar internet (2002-2012)

In 10 jaar tijd is er veel veranderd op het internet. We zien veranderingen in  het gebruik, de browsers, data en nog veel meer. Bekijk hier de indrukwekkende infographic van Bestedsides over de transformatie van het internet van 2002 tot 2012.

De waarde van een Facebook fanpage voor merken

Wat is de waarde van een fanpage op Facebook voor een merk? Social Embassy heeft hier onderzoek naar gedaan onder zes grote merken op Facebook. Wat blijkt? Fans hebben een significant hogere commitment dan niet-fans én de brand commitment van veel fans stijgt vanaf...

Haal meer uit uw LinkedIn bedrijvenpagina

LinkedIn breidt steeds verder uit. Qua technische mogelijkheden en qua lay-out. Wat betekent dit voor uw bedrijf en, nog veel belangrijker, hoe gebruikt u dit? De nieuwe update van LinkedIn ondersteunt uw bedrijvenpagina vanaf nu ook op mobiele apparaten. De volgers...